poniedziałek, 7 grudnia 2015

Moja mała pasja

Słuchajcie, dawno tutaj nie pisałam, a właściwie nie napisałam tu nigdy nic konkretnego, nie miałam weny, zajmowałam się tysiącem innych spraw, a blog jak był tak jest i przez tyle czasu nieruszony.
 Zdecydowałam się coś tu naskrobać. Jestem amatorką na moim blogu, natomiast rozwijam się na blogu...



No właśnie. Zmierzam do sedna-wreszcie.
 Zacznę od tego jak rozpoczęła się moja historia z serialem. To było gdzieś z 8-9 miesięcy temu, kiedy to po wielu próbach obejrzenia choć jednego odcinka Pretty Little Liars-skusiłam się. Włączyłam pierwszy odcinek pierwszego sezonu i jakież było moje pozytywne zaskoczenie. Po pierwszym odcinku poleciał kolejny i kolejny, następny sezon i tak przez około 2 miesiące przebrnęłam przez 5 sezonów. 

Oglądałam wiele serialów, ale ten był inny, czytałam dużo na jego temat na różnych blogach, aż pewnego dnia zdecydowałam, że napiszę do redaktorki Ani z prośbą o rozpatrzenie mojego zgłoszenia na autorkę postów. Ku mojemu zdziwieniu, dostałam szansę sprawdzenia się i napisania próbnego wpisu i...spodobał się. Zostałam tam na dłużej, dołączyłam do grupy ciepłych i przyjaznych dziewczyn, które pisały na blogu już dużo wcześniej. Teraz minie +/- pół roku od kiedy jestem redaktorką na PLL-POLAND!



Mam świadomość tego, że serial kiedyś dobiegnie końca, a blog zakończy swoją działalność, ale może dzięki temu przełamię się i zacznę pisać również tutaj. Co o tym myślicie?

ps.na pewno nie wszyscy wiedzą czym jest Pretty Little Liars, chętnie dodam recenzje serialu, bo jest on mi bliższy niż książka. Czekam tylko na propozycje, a na pewno się pojawi.


 największy obrazek z kolażu zaczerpnięty z szablonu www.pll-poland.blogspot.com

1 komentarz:

  1. To z tych seriali nauczyłaś się jak oszukiwać ludzi na olx, vinted i innych portalach sprzedażowych? Na szczęście jest już akt oskarżenia. Mam nadzieję, że wszyscy Twoi znajomi dowiedzą się jakim żałosnym człowiekiem jesteś.

    OdpowiedzUsuń